Generalforsamling 2021

24. november 2021 - 19:00 - 21:30

Gratis

Denne aften afholder vi Generalforsamling 2021 med dagsorden jf. foreningen vedtægter.

Forslag som ønskes behandlet på generalforsamlingen skal være bestyrelsen i hænde senest den 1. oktober 2021

Efter generalforsamlingen får vi besøg af Anders Peter Blæsild fra fredeligebier.dk. Anders Peter vil fortælle om sin dronningeavl, og hvilke kriterier der ligger til grund for hans udvælgelse. De dronninger Anders Peter avler er jo bl.a. dem vi køber til vores familier, og Anders Peter vil derfor fortælle om tilsætning af dronninger og muligheder af succes ved anvendelse af celler, jomfru dronninger eller parrede dronninger. Afslutningsvis lidt om avl hos den lille biavler og ansvaret for at have gode, sunde bier.
Foredraget bliver til foråret fulgt op med et besøg hos Anette og Anders Peter Blæsild, hvor vi får mulighed for at se og høre meget mere om deres dronningeavl og biavl.

Foreningen er vært med kaffe og kage.

24. november 2021
Pris: