Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Erfaringer med Flowhive stadet samt med høst, anvendelse og salg af pollen

5. marts 2020 - 19:00 - 21:30

Gratis

Vi får besøg af Lars Bo Christensen fra Gjøl Bigård i Nordjylland. I kender alle sammen Lars Bo, da han i 2019 har været skribent af månedens arbejde i TfB.

Gjøl Bigård har 4 flowhive stader, som gennem de seneste 4 år har haft en central placering, som en spændende afslutning på rundvisninger i bigården. At de besøgende kan se de arbejdende bier og tappe frisk honning i den mængde, der skal bruges, direkte fra stadet, er altid et hit.

Lars Bo har deltaget i DFB projekt omkring høst og anvendelse af pollen og propolis. Deltagerne fik mange erfaringer med sig fra projektet og endte med at stifte en forening – Pollen og propolisforeningen. Lars Bo vil fortælles om sine erfaringer med pollen, der kan anvendes som kosttilskud, krydderi og pynt i madvarer. Lars Bo’s kunder er både private, butikker, restauranter og hoteller.

HUSK tilmelding senest mandag den 2. marts til Lene Svenningsen 60 12 15 33 eller kaloebiavl@gmail.com

Dato:
5. marts 2020