Grillaften hos Lotte og Morten

Lotte og Morten Svane Ydesmindevej 6, Kolind

Lørdag den 17. juni kl. 18 har Lotte og Morten igen sagt ja til at vi må samles til grillaften hos dem. Konceptet er som vi plejer - I medbringer selv kød, drikkevarer, service, bestik og glas. Bestyrelsen sørger for at grillen er klar, diverse salater/brød m.m. samt dessert. Tilmelding til Lotte og Morten senest

Besøg hos Biavlerlauget på Det Grønne Museum

Det Grønne MUseum Randersvej 4, Auning

Niels Anton Andersen er formand for lauget og han vil denne aften give os en rundvisning i museets bigård, fortælle om biavlens vilkår i gamle dage og så slutter vi med en tur rundt og se på områdets bivenlige beplantning. Husk varmt tøj og fornuftigt fodtøj. Tilmelding senest 27. august - til Lene på tlf.

Gratis

Workshop i fremstilling af bivokscreme, sæbe og læbepomade med honning og bivoks

A-huset Hovedgaden 69 F, Rønde

Vores bier producerer så lækre produkter, som vi denne aften skal lære at bruge til vores hudplejeprodukter. Alle deltagerne bliver opdelt i 3 grupper, som hver får til opgave at lave enten creme, sæbe eller læbepomade. Alle får ét af hvert produkt med hjem sammen med opskrifterne, så produktionen kan fortsætte hjemme. Foreningen sørge