Generalforsamling 2023

15. november 2023 - 18:00 - 21:30

Vi starter kl. 18 med smørrebrød, øl og vand og fortsætter kl. 19 med selve generalforsamlingen.

Dagsorden er iht. vedtægterne:

2. Bestyrelsens beretning og planer, kontingentfastsættelse
  3. Fremlæggelse af revideret regnskab og budget
  4. Forslag til behandling.
  5. Valg. a. bestyrelsesmedlemmer. På valg er Lotte Svane og Lene Svenningsen. b. suppleanter. På valg er Mikael Pedersen og Jytte Bøgeskov. c. revisorerne. På valg er Søren Klinge og Gudrun Skovrup Larsen
  6. Valg af delegeret (jf. DBF´s vedtægter)
  7. Eventuelt

Efter generalforsamlingen er der kaffe, te og kage og mulighed for en hyggesnak og erfaringsudveksling om den netop afsluttede sæson. og måske kommer der en god idé til kommende arrangementer i foreningen.

Af hensyn til forplejningen er tilmelding nødvendig senest fredag 10. november 2023 på telefon 28350186 eller erik.silkjaer@gmail.com.

Hvis du ikke ønsker at spise med, men kun deltager i generalforsamlingen, er tilmelding ikke nødvendig.

15. november 2023

A-huset