Bliv medlem

Medlemskab af Kaløvig-Egnens Biavlerforening

Du kan sagtens holde bier uden at være medlem af biavlerforeningen. Men som ny og uerfaren biavler kan pengene til et medlemskab være givet godt ud, for dermed får du adgang til al den støtte og vejledning, som foreningen kan give.

De erfarne biavlere, som måske ikke har brug for så meget faglig støtte mere, er ved at forsætte deres medlemskab med til at sikre et forsat grundlag for at nye biavlere kan blive hjulpet i gang.

Pris
I 2024  koster et medlemskab kr. 840,-. Heraf går de kr. 100,- til vores lokalforening.

Medlemskab fåes på Bishoppen hos Danmarks Biavlerforening ved
at klikke her

I Kaløvig-Egnens Biavlerforening er vores holdning at et medlemskab gælder for ægtefæller, børn osv og derfor er disse også velkommen til vores arrangementer og møder uden at det behøver at koste mere.